DEMI

Иновативно дизайнерско решение за по-привлекателно ребрандиндиране


Клиент: DEMI
Държава: България
Пазар:  B2С
Област: Облекло

Сподели в:

Задача: DEMI дойдоха случайно при нас, но пък така се случват някои от най-добрите ни проекти. Задачата беше да им съдействаме за разработването на ново лого, което в последствие да използват за онлайн магазина си.  

Името на фирмата DEMI съдържа имената на собствениците Димитър и Милена. Колекциите им са единствено за жени, което обозначаваше и главната насока в дизайна.


Решението

Следвайки най-модерните течения в брандирането на модни марки, разработихме концепции, които бяха съобразени почти изцяло с женската аудитория, която би посещавала онлайн магазина. Направихме поне по едно лого във всеки от стиловете на модната индустрия и разработихме в детайли варианти за брандинг, които да позволят на марката да се наложи успешно на пазара.


Резултат

Резултатът е повече от добър. Дизайнерският ни екип вложи огромни усилия и страст, за да разработи модерен и запомнящ се брандинг.  

Не бива да забравим да посочим като друга основна причина за успеха на проекта, че клиентът ни даде кратки и точни наставления какво би искал. Но по-важното е, че ни остави да творим на спокойствие и не се месеше в творческия процес. Именно поради това се получи наистина сполучливо лого.

DEMI Branding case study

Екипът


Акаунт мениджър: Наталия Кирилова  

Дизайн: Тодор Стойнов 

Дизайн 100%
Маркетинг 100%
Социални медии 100%

Клиент:  Demi
Дата:май 2017 г.

Сподели в: