Поведенческа реклама

ПОВЕДЕНЧЕСКА РЕКЛАМА

Какво по-хубаво от това да напомняш за себе си на тези, които биха купили от твоя продукт или услуга? Предсказуемото поведенческо таргетиране е модел, който дава възможност за таргетиране на потребителите въз основа на тяхното поведение в интернет и/или демографски характеристики. Вашите реклами се показват на потребителя в интернет или мобилна среда, докато той ползва своя компютър/таблет/телефон и ползва различно интернет съдържание.

ПОЯСНЕНИЯ

Как работи

Поведенческата реклама събира статистически данни от анкети, след което софтуер анализира поведението на потребителите спрямо тяхното поведение в интернет. Товадава възможност потребителите да бъдат групирани въз основа на техните навици и интереси. В последствие се генерира предсказуем модел на поведение, който ние използваме, за да покажем Вашата реклама до тези, които биха имали най-голям интерес от нея. За да реализирате добра кампания с контектуална реклама е необходимо заедно с Вас да изясним какви са вашите клиенти като демографски данни и от какви са техните интереси. Например ако продавате скъпа козметика за жени от 30 до 40 години, на вас ще ви трябва информация за поведението на тези жени – от какви теми се интересуват, в какъв тип градове живеят, и т.н. В Диджитал Маркетинг Груп можем да ви съдействаме при реализирането на ефективни рекламни кампании с предсказуемо потребителско поведение. По този начин, в комбинация с нашия опит, гарантираме максимално прецизно таргетиране на вашите рекламни послания.

Опции за таргетиране

Таргетирането при този тип реклама се осъществява на база демографските особености и интересите на интернет потребителите. Специализираният софтуер дава възможност за детайлно демографско профилиране на отделните потребители – пол, възраст, доход, местоживеене и др. Важен показател за таргетирането са й интересите на потребителите – какво правят те, докато сърфират в интернет. Контектуалното таргетирате обикновено се предлага от различните рекламни мрежи. Първокласните сайтове нямат практиката да предлагат подобен тип реклама, макар че някои от тях разработват форми на поведенческо таргетиране на реклами. Нашите специалисти с помощта на софтуер и въз основа на дългогодишния си опит ще могат да ви предложат оптималния микс за нуждите на вашето по-прецизно таргетиране.

Рекламни формати

Рекламните формати в контекстуалните реклами са банерни, текстови и видео. Издателите на различните сайтове избират кой вариант да се визуализира в техните страници. Повечето рекламодатели предпочитат банер реклами със стандартни формати. За такива се приемат размерите 300х250, 729х90, напоследък се налагат и по-големите формати като 300х600. Изборът на правилните рекламни формати е една от най-важните стъпки в процеса по реализиране на интернет кампании. Ние от Digital Marketing Group познаваме възможностите на отделните сайтове и можем да ви предложим най-удачните варианти за визуализиране на вашето рекламно послание.

Позициониране и измерване

Вашата реклама се позиционира във второстепенни позиции на първокласни сайтове или в сайтове с по-малък трафик. Част от рекламните мрежи, предлагащи поведенческа реклама, нямат възможност за прецизно селектиране на страниците, където да се излъчва банерите. В този случай се използват т. нар. слепи мрежи, където нямате контрол върху това къде и как се разполага вашата реклама. Съществуват различни методики за измерване на ефективността в интернет среда. Издателите на сайтове или рекламните мрежи често предоставят достъп до статистиката на отделните реклами. В предоставените от тях данни задължително се съдържа информация за броя на импресиите, за реализираните кликове и за съотношението между тях, т.нар. CTR. Някои издателски групи и рекламни мрежи работят с по-прецизни софтуери и дават изключително добри отчети за реализациите на отделните кампании. Тези отчети понякога са в размер на около 50 страници. Тяхната употреба и внимателен преглед дават възможност клиентите да подобрят бизнес офертата си следващи кампании. Ако желаете независим от издателите мониторинг на отчетността на Вашата реклама, може да ползвате независими агенции за интернет мониторинг или услугите на Google.

Как ви помага, за да развиете вашия бизнес

Предсказуемото поведенческо таргетиране може да е ефективно средство, с което да подпомогнете своя бизнес. То ви помага като:
  • Напомня за вашата компания, продукти или услуга на тези потребители, които биха имали най-голям интерес и биха били най-склонни да купят;
  • Повишава имиджа на компанията и разпознаваемостта на марката като достига до добре селектиран брой от потребители, които имат интерес към вашите продукти / услуги;
  • Повишава доверието в компанията сред най-потенциалните и сред съществуващите ви клиенти;
  • Дава възможност за селектиране и таргетиране на точните целеви групи, до които да достигне вашето послание;
  • Способства за повишаване на продажбите на вашите стоки или услуги;
  • Дава възможност за контрол върху представянето на компанията ви в обществото;
  • Оптимизира разходите за маркетинг като предоставя множество варианти за отчетност на резултатите от кампаниите;
  • Дава повече свободно време за Вас и Вашия екип.

С какво може да сме Ви полезни:

Екипът на Digital Marketing Group предлага работещи и ефективни решения за управления на вашите маркетинг и рекламни бюджети. Посредством нашия опит в планирането и реализирането на кампании с предсказуемо поведенческо таргетиране, ние можем да ви съдействаме в различните етапи от процеса.

При разработване на рекламна стратегия

  • Като ви помогнем да определите целите на кампанията по начин, който отговаря на потребностите на Вашия бизнес;
  • Да ви съдействаме при сегментирането на пазара;
  • Да определим потребителите, до които искате да достигнете;
  • Да съдействаме при бюджетирането на кампанията;
  • Да разработим работещ медия микс в отделни комуникационни канали – офлайн и онлайн;
  • Да съдействаме за разработването на визуалната концепция на кампанията;

При реализирането на кампанията

  • Да разработим адекватна за вашите нужди комуникационен план;
  • Да направим детайлно медия-планиране, което да постигне поставените в стратегията рекламни цени;
  • Да разработим атрактивни визуални послания, с които да привлечем вниманието на Вашите клиенти;
  • Да организираме заявяването на кампанията, оперативния контрол при нейното изпълнение и финалния мониторинг;

При отчета и анализа на кампанията

  • Да ви съдействаме с идеи за оптимизиране на Вашите следващи кампании;
  • Да ви предложим иновативни решения, които да подобрят развитието на Вашия бизнес.

За да си сред точните потребители.

Трудно е в днешно време на попаднеш на хора, които си разбират от работата, вършат я открито, коректно и честно от сърце и със сърце, запалват те с идеите си и уверено и спокойно ти помагат да реализираш най-доброто за теб. Ако ви трябват такива хора, позвънете в Digital Marketing Group.  

ДИДИ КОЕВА, оперативен директор на OSSN

Реализирани проекти

ИМАТЕ НУЖДА ОТ КАЧЕСТВЕНО ПРЕДСТАВЯНЕ?

Започнете от