Реклама в Google Adwords

Реклама в Google Adwords

Достигането до точните потребители на местата, където те четат, пишат или разглеждат, е ключов елемент в цялостната онлайн реклама. Един от най-работещите и прецизни канали за тази цел е именно Google Adwords – платформа за рекламиране, собственост на технологичния гигант Google.

На база събрани данни за поведение, интереси и дейности на потребителите в онлайн пространството, се публикуват различни рекламни формати в платформата,  в които се включват широка база от партньорски сайтове, приложения и социални медии като YouTube. При правилно настроена кампания с ясно зададени параметри, таргетирана аудитория и други фактори, вашата инвестиция в Adwords реклама ще бъде ниска, а ефективността висока.

Статистиката показва, че възвръщането на инвестицията може да нахдхвърли 9 пъти първоначално вложения капитал. Затова ви трябва сигурен партньор, който разбира целите ви, има ясен поглед над нуждите на вашата компания, както и тези на таргет потребителите и постоянно следи развитието на кампанията, полагайки необходимите знания и умения да оптимизира качеството на рекламата и цената, за да достигнете по-бързо до правилните потенциални клиенти.

ПОЯСНЕНИЯ

Как работи Adwords?

Google Adwords е подходящ както за B2C, така и за B2B компании. В това число влизат стартиращи фирми, онлайн магазини или по-тежки и тясно ориентирани компании като в сектора на строителството, архитектурато, производството на оборудване и други.

Определят се основни параметри на кампанията – бюджет, аудитория, цел.

Според крайната цел, която се задава, се определя типа реклама – текстова, дисплейна, видео, ремаркетинг. Могат да се комбинират различни формати, с цел по-добро представяне и обхващане на по-голям диапазон от потенциална аудитория.

Наблюдава се ежедневно представянето на рекламите, за да се види кои работят по-добре, защо и да се направят необхдимите допълнителни настройки, чрез които в последствие да се достигне до повече хора, а цената за клик, импресия или конверсия да се намали.

Опции за таргетиране

Рекламата в Google Adwords позволява детайлна разбивка на таргетираната аудитория. Не говорим само за пол, възраст и местонахождение, а също така и за език, интереси, устройства, ключови думи и други. Интересен факт е, че Google Adwords обхваща 80% от онлайн потребители във всяка страна.

Измерване на ефективността

Има няколко начина да се измери ефективността от реклама в Google Adwords платформата. От една страна самият инструмент дава всички необходими данни на ниво кампания, ниво реклама и ниво ключови думи. Съответно данните включват брой показвания, брой кликове, брой конверсии, цена за всяка ключова дума, общо изразходван бюджет, релевантност, процент на отпадане и други.

Измерването може да става за ден, седмица, месец или по зададени параметри. Друг източник на информация за успеваемостта на рекламната кампания е Google Analytics – двете платформи трябва да са свързани, за да видите колко хора са посетили сайта ви в следствие на вашата реклама и какви действия са предприели на сайта ви.

Как всичко това ви помага да развиете вашия бизнес?

При правилно използване и настройване на рекламите в Google Adwords, можете без проблем да постигнете крайната си цел, например увеличаване на продажбите или налагане на нов продукт на пазара, достигане до тесен кръг от потенциални клиенти, изграждане на бранд, увеличаване на интеракциите, поръчките, запитванията чрез вашия уебсайт, както и да напомняте на хората за вашите услуги и/или продукти.

С какво може да сме Ви полезни:

Екипът на Digital Marketing Group има опит в създаването на рекламни кампании в Google Adwords не само за българския пазар, но и за редица международни пазари в Европа. Стратегиите, които прилагаме при създаването им, са на база детайлно проучване и анализ на пазара, на нуждите на потребителите и оведението им в онлайн пространството. Отнасяме се към всеки проект с голямо внимание и се стараем да вникнем напълно, дори в най-тежките индустрии, като ги изучим.

Разработване на стратегия

Ще ви помогнем да определите целите на кампанията по начин, който отговаря на потребностите на вашия бизнес;

Ще ви съдействаме при сегментирането на пазара;

Ще определим потребителите, до които искате да достигнете;

Ще съдействаме при съставянето на бюджет за кампанията;

Ще разработим релевантни и ясни реклами (текстови, дисплейни, видео)

При реализирането на кампанията

Да разработим адекватна за вашите нужди стратегически план;

Да оптимизараме и наблюдаваме ежедневно представянето на рекламите

Да разработим атрактивни визуални послания, с които да привлечем вниманието на Вашите клиенти

При отчет и анализ на кампанията

Да ви съдействаме с идеи за оптимизиране на Вашите следващи кампании;

Да ви предложим иновативни решения, които да подобрят развитието на Вашия бизнес.

Защото е важно да си там, където са твоите потребители.

За Диджитал Маркетинг Груп мога да говоря с много думи, но най-важните от тях са индивидуалното отношение към клиента, прецизната и професионална работа и креативното мислене.  

МИЛЕНА ЙОРДАНОВА, маркетинг мениджър на Ковас

Реализирани проекти

Имате нужда от управление на вашия Google Adwords реклама?

Започнете от