Новостите в контент маркетинга през 2018 г.

Новостите в контент маркетинга през 2018 г.
December 14, 2017 DMG Blogger

Технологиите заедно с търсачките и алгоритмите се променят всяка година, което пък веднага рефлектира върху стратегиите, които прилагаме онлайн, за да бъде ефективна нашата кампания.

Затова направихме малко проучване за най-новите, лъскави стратегии и тулове за ефективен контент. Но преди да започнем, нека да обърнем внимание на числата. Проучване на Content Marketing Institute гласи, че 89% от b2b и 86% от b2c маркетолозите използват контент маркетинг, за да подобрят представянето на своя бранд в онлайн средата. Тези числа говорят, че контент маркетингът е напълно задължителен елемент от вашето онлайн присъствие като бранд и се утвърждава все повече като практика с годините.

Социалните медии няма да си отидат скоро

Те са тук за да останат. Може би сте чули, че от известно време се говори за спад в органик рийча във Facebook и потенциалното му намаляване в бъдеще. Истината е, че когато използвате платформа за споделяне като трета страна, за да разпространявате съдържанието си, вие ще бъдете в ръцете на тези „трета страна“ и тя ще променя правилата си. Затова никога не трябва да разчитате твърде много на подобни начини на дистрибуция, защото няма вечно да берете плодове от тях. Вместо това, можете да работите, за да изградите директни връзки с аудиторията си чрез имейли, сайтове за членство или събития. Тук влиза и добрия стар email marketing.

Един от най-добрите тулове за автоматизиране на вашата имейл маркетинг кампания е Drip, който ви позволява да създавате визуални работни потоци, които улесняват създаването на кампании за ремаркетинг и запазването на ангажираността на аудиторията. Въпреки всичко, най-добрият начин да подобрите ефективността на вашата кампания е увеличаването на имейл листата ви.

Оригинален контент, който няма.цел.да.продава!

Когато прочетете думите „контент маркетинг“, кое е първото нещо, което изниква във вашето съзнание? Как пишете блог пост за вашата последния ви продукт? Или вайръл видео, пряко свързано с тематиката на вашия бранд?

През 2018 г. контент маркетингът ще бъде насочен към създаването на НАИСТИНА интересно съдържание, което хората искат да четат. Спрете да говорите за вашия бранд и започнете да мислите, за какво иска да говори вашата аудитория. За пример даваме Apple, които наскоро отделиха 1 милиард долара само за контент.

Спонсорираните постове, брандираното съдържание и традиционните реклами вече не са ефективни. Сега сигурно се питате – ок де, а какво да правя като нямам 1 милиард за реклама?

Съвсем лесно можете да започнете от тулове като Skitch (артикъли, e-books) , Snippa (подобно на Canva & Pic Monkey), Promo by Slidely (видео създаване) и други подобни. Или пък да си организирате среща с нас, за да ви посъветваме в каква посока да поемете като бранд.

В крайна сметка, сдържанието няма да си отиде скоро и сега е най-доброто време да инвестирате в него. Направете първата крачка!

0 Comments

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

two × 5 =