5 начина да избегнете скучното съдържание

5 начина да избегнете скучното съдържание
August 22, 2017 Ивайла Раденкова

Всеки път, когато пишете съдържание, било то за вашия сайт или за нечий друг, вие имате за цел да произведете най-качествения контент. Въпреки добронамерените ви помисли, дори идеалният контент може да избледнее в неизвестност, ако не напишете нещо наистина оригинално. Как тогава да гарантирате, че съдържанието ви ще получи вниманието, което заслужава и няма да изпадне по пътя? Ето няколко начина:

Конкурентно проучване

Стремете се да покриете теми, които са по-конкретни и задълбочени. Когато имате идея за тема, проверете какъв контент вече съществува в уеб пространството.

Ако има стабилно количество материали по тази тема, може би е по-добро решение да се насочите към друга.  Опитайте се да мислите „извън кутията“, когато разучавате дадена тема. Ако вече съществуващото съдържание е по-задълбочено, направете обратното – по-леко съдържание, ако пък съдържанието е повърхностно, го задълбочете.

Качество на поста и дължина

Класирането на Google идва и от качеството на контента. Мащабните алгоритмични актуализации са предназначени за анализ и тълкуване качеството на текстовото съдържание онлайн. Посредством това, алгоритъмът на Google стана много по-задълбочен и сложен. Кратко, евтино и посредствено съдържание няма да се задържи дълго време в предните класации, а може и дори да не ги достигне.

Затова не заобикаляйте правилата. Вложете време и усилия, за да създадете вашето съдържание. Цитирайте източниците, които сте използвали, анализирайте резултатите, направете текста значим. Не се притеснявайте колко думи сте стигнали или пък за честотата на ключовите думи – пишете за стойност. Когато вашето съдържание е шедьовър, естествено ще се придвижите към върха.

Количество на постовете

През изминалите години беше всеобща маркетингова практика да се пишат стотици статии с всяка възможна ключова дума. Google сложи край на тази техника много бързо. Написването на няколко добри материала днес е достатъчно. Големите блогове често постват не повече от един път или два пъти в седмицата, но съдържанието им е наистина интригуващо, важно и всяко парче от него може да се класира на по-предни позиции.

Насърчаване и промотиране

Има още какво да се направи освен нагласяне на автоматично споделяне от RSS. Споделянето е началото, но промотирането по различни канали също играе важна роля. След като публикувате съдържанието, намерете блогъри в сферата за която пишете, разпространете съдържанието с тях. Всеки материал има място, което да нарече „дом“ и е ваша работа да разберете как да го откриете. Ако желаете, платете за реклама, за да привлечете вниманието към вашия бизнес. Няма нищо лошо в малко публичност.

Ние от Digital Marketing Group имаме доказан опит в създаването на качествено съдържание за b2b и b2c аудитория. Ще се радваме да се запознаем с вашия бизнес на по чаша ароматно кафе и да отговорим на всички ваши въпроси. Контактите ни можете да намерите тук.

0 Comments

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

5 × 4 =