Тенденциите във видео маркетинга в България през 2016 година

Тенденциите във видео маркетинга в България през 2016 година
October 15, 2015 DMG Blogging

Какви са тенденциите в онлайн маркетинга, които специалистите от Диджитал Маркетинг Груп България очакваме през 2016 година. Фактът, че очакванията са, че 74% от интернет трафика ще минава през видео са достатъчно показателни да се замислите.

  1. Засилване на видео маркетинга – брандовете и рекламодателите все по-често ще започнат да осъзнават силата на видео посланията, особено когато това се отнася за младата аудитория, която все по-категорично отказва да чете. Компаниите ще увеличат инвестициите си планиране, създаване и дистрибуция във видео съдържание, макар и с по-бавни от желаните нас темпове.
  2. Подобряване на видео съдържанието в интернет – в това отношение България изостава чувствително от водещите пазари в САЩ и Западна Европа. За наша радост в страната ни има рекламодатели, които от години използват видео рекламата, но за съжаление повечето клипове, които виждаме в родния интернет ефир, са просто преработени ТВ реклама, а не такива адаптирани за интернет среда.
  3. Увеличаване на инвестициите във видео реклама YouTube отдавна се превърна в търсачка номер 2 на планетата. Рекламодателите все по-категорично започват да се оглеждат в начини да използват аудиторията му. Успоредно с това издателите също увеличиха обема и позициите на видео инвертара си. Платформи като HTTPool предлагат също не малко опции за позициониране на видео съдържание. Банерите ще започват все повече да присъстват във видео формат.
  4. Намаляване на цената за производство на видео – огромният брой видеа, които се произвеждат ежедневно в световен мащаб водят до появата на различни софтуерни платформи, които улесняват производството на видео съдържание. Успоредно с това все по-често качеството на съдържането спада за сметка на количество генерирано от един бранд. Това не изключва обаче запазването на високата цена за производство на качествено видео.
  5. Увеличаване на употребата на видео в целевите страници – рекламите водят към целеви страници, а целевите страници да са интересни – видеото ще е източникът, който ще задържа вниманието на потребителите и ще ги кара да се ангажират с бранда или посланието.
  6. Увеличаване на употребата на видео в електронната поща – потребителите ще започнат все по-често да получават и да гледат видео в електронната си поща. Данните показват, че само изписването на думата видео в съдържанието на мейла увеличава нивото на отворените мейли с 1/5, а клик рейта с над 65%.

Статията е написана от експертите по дигитален маркетинг в Диджитал Маркетинг Груп и отразява наблюденията им върху българския пазар, без да претендира за изчерпателност. Ако искате да споделите своето мнение, пишете ни на welcome@digital-marketing.bg.

0 Comments

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*