Да достигнеш до 90 000 фена само с 10 долара бюджет

Мини-играта за Facebook страницата на Delonghi


Задачата:

Delonghi са безспорно един от лидерите в производството на кафе-машини и кафе-автомати. Техният дистрибутор за България – TESY Ltd. ни повери поддържането на Фейсбук страницата на бранда. Заварихме една добре поддържана страница с близо 30 000 фена, която обаче за съжаление не беше активна в последните 2 години, а Delonghi определено е бранд, който има какво да покаже и как да заитригува своята аудитория. Една от инициативите, които направихме, беше провеждането на мини-игра, чиято цел беше повишаване на познаваемостта на бранда.

Решението:

Идеята беше да използваме почивката около Великденските празници, за да накараме хората да станат част от концепцията на бранда – да се насладят на изключително кафе-изживяване. Решихме да не затрудняваме хората и самия клиент, затова направихме обикновен пост, чрез който зададохме съвсем обикновен въпрос: “Какво предпочитате да пиете сутрин: Еспресо или капучино?” Целта, от една страна, беше аудиторията да отговори коя е любимата им напитка, с което да участва в томбола за мини-награди. От друга, целта ни беше да направим малко проучване, което да помогне да търговския екип на компанията да разбере по-добре нуждата на потребителите. Пуснахме поста в петък – 14 април (първият ден на Великденските празници). Поради алгоритъма на Facebook оставихме поста да регистрира органичен ръст като следихме постоянно неговото поведение. Едва на третия ден от празниците, поради постепенното намаление на органичния обхват на кампанията, спонсорирахме поста и то с бюджет от 10 долара.

Резултатът:

Резултатът беше изключително добър:

– Постът достигна до 93 917 фена;

– 75 769 фена бяха достигнати до играта по ограничен път;

– 18 039 фена бяха достигнати с платена реклама;

– публикацията имаше 1 370 споделяния;

– 1 414 човека бяха отговорили коя е любимата им кафе напитка;

– 1 231 човека бяха харесали публикацията.

Екипът:

Концепция: Ивайла Раденкова

Дизайн: Тодор Стайнов

Реклама: Наталия Кирилова

Умения

Маркетинг 100%
Социални медии 100%
Медия мониторинг 100%

Клиент: Delonghi Bulgaria
Дата: април, 2017