Управление на Facebook профил на TESY в 10 държави


Задачата:

Теси е един от водещите европейски производители на бойлери и конвектори. Теси е добре познат бранд на българския пазар, най-вече поради сериозната телевизионна реклама.Компанията имаше нужда от разработването на маркетингова концепция, която да представя домакинските й уреди в различните пазари, на които работи, на местен език и съгласно изискванията и готовността на съответния местен пазар.

Решението:

Разработихме концепция, която беше съобразена с:

  • Типове уреди;
  • Сезонността;
  • Отделните пазари;
  • Целевите аудитории.

В процеса на работа осъществяваме следните дейности:

  • Създаваме и локализираме съдържанието (текстове и визия);
  • Управляваме съдържанието;
  • Управляваме рекламите и таргетирането за отделните пазари;
  • Анализираме поведението на целевите групи;
  • Съдействаме на клиентите и партньорите на компанията при техните запитвания чрез социалните медии;

Подобряваме представянето на бранда на пазарите, на които работи компанията.

Резултатът:

TESY изгради новата си страницата във Фейсбук и постави едни добри основи на бранда си в няколко целеви пазара. Изградихме добра основа от целеви аудитории, които да бъдат таргетирани при съответните кампании на компанията.

Екипът:

Дизайн: Тодор Стайнов и Валентин Тодоров

Съдържание: Наталия Кирилова, Ивайла Раденкова

Умения

B2B 100%
B2C 100%
Социални медии 100%

Клиент: Tesy
Дата: Януари 2017 г.