Google AdWords vs Google DoubleClick

Google AdWords vs Google DoubleClick
September 4, 2017 DMG Blogger
AdWords-vs-DoubleClick

Чудите се коя е най-удачната за Вашия бизнес платформа за управление на онлайн реклама. Ние подходихме рационално и решихме да ви запознаем с плюсовете и минусите на две от най-често използваните решения за управления на онлайн реклама, предоставяни от Google.

 

Adwords

DoubleClick

ЦенообразуванеПолзването й не е обвързано с такси.Достъпът до системата е обвързано с допълнителни такси.
Обхват платформиИмате достъп само до рекламните площи, които са отворени за AdSense, както и за търсачката на Google.Имате достъп до всички рекламни позиции на Google, но също така и до мрежите на Bing, Yahoo и множество други платформи за рекламиране.
Обхват аудиторияДостигате до аудиторията, която е достъпна чрез сайтовете, отворили позициите си за AdSense.Достигате до много по-голяма и по-качествена аудитория.
ТрагетиранеМоже да таргетирате по множество критерии – демография, поведение, ремаркетинг.Имате над 35 DMP (data-management-plattforms), които предоставят огромен брой задълбочени данни за потребителите, тяхното поведение, демография и т.н. Отлично решение за детайлна сегментация.
ФорматиМоже да ползвате текст, изображения и видео.Може да ползвате изображения, rich media и видео.

 

ВидеоМоже да ползвате мрежата на YouTube и да се излъчват in-stream, in-search и in-display видеа.Освен всички видеа в платформата на Google и YouTube, може да се излъчват видео реклами в още над 35 платформи, както и в премиум сайтове.
Private Market PlaceНе може да ползвате тази функция.Може да ползвате тази функция и да закупувате премиум инвентар от големи медии.
Programmatic GuaranteedНе може да ползвате тази функция.Може да запазвате място във водещи медии – тоест да замените традиционния начин на онлайн купуване.
Bidding optionsМоже да определяте бидовете по три начина – Automated bidding, Custom bidding и  bid adjustments.Позволява различни начини на купуване.

Позволява определяне на цената чрез automated bidding – автоматично настройва цените на база целите на кампанията, или ръчно настройване.

В допълнение може да сключвате вашите директни сделки, да ползвате open exchange и programmatic guaranteed.

Таргетиране по устройствоНеобходимо е ръчно настройване на бидовете за отделните видове устройства.Позволява лесно и просто таргетиране по устройство.
Dynamic CreativesМоже да ползвате ограничени функции на т.нар. Dynamic Creatives, ако свържете профила си с Google Merchant Center.Позволява т.нар. Dynamic Creatives, които се излъчват на база конкретното търсене и поведение на потенциалните ви потребители.
Управление на профилаAdWords кампаниите се управляват през т.нар. MyClientCenter (MCC).
От там могат да се мениджират по няколко клиентски акаунта едновременно.
DoubleClick работи на подобен на Adwords принцип.
Рекламните агенции имат профил, чрез който могат да присъединяват клиентите си.
Тип клиентиAdWords може да отговори на всякакъв тип клиенти.DoubleClick е разработена за средни и големи клиенти, както и за клиенти с по-високи изисквания.
ДанниДанните са достъпни след 24 часа.Данни са достъпни в реално време.
ОтчетностПозволява само основни отчети.Позволява изключително задълбочени отчети.
ОптимизацияПозволява оптимизиране само по един вид конверсия.Позволява оптимизиране по няколко вида конверсии.
Real-Time-BiddingRTB е доста ограничено откъм възможности.RTB може да бъде реализирано в целия му обхват.
Минимален бюджетОт 0 леваНа практика може да стартирате от 0 лева, но за да имате реален ефект трябва да инвестирате поне 1 000 лв.

 

Или казано накратко: 

Ако сте начинаещи в онлайн рекламата, или имате нерегулярни кампании и ограничен бюджет, AdWords е страхотно решение за вас.

Ако управлявате голям бранд, имате постоянно онлайн присъствие и целите високо ниво на онлайн рекламите си, DoubleClick е платформата, която може да оптимизира вашите инвестиции и да съкрати пътя до клиентите ви.

И в двата случая ние от Digital Marketing Group можем да ви помогнем да изберете подходящата платформа, да организираме процеса по планиране, управление и мониторинг на кампаниите и да ви помогнем да бъдете по-успешни в онлайн среда. Обадете се за среща с нашия екип.

0 Comments

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

thirteen − two =