B2B лидове чрез Sponsored InMail на LinkedIn

B2B лидове чрез Sponsored InMail на LinkedIn
November 12, 2018 Йоана Кирилов
LinkedIn Sponsored InMail

Ако не сте се възползвали от Sponsored InMail в платформата, може би е време да се качите и на този влак.

LinkedIn е платформа, която от няколко години присъства в полезрението на българския пазар. В последните две години се наблюдава особен интерес към социалната мрежа. Изграждайки имидж и споделяйки чисто бизнес интереси, платформата все повече се превръща в мощно средство за реклама. Ако сте В2В ориентирани, замисляли ли сте се дали вашата аудитория не се намира точно там?

В B2B пространството маркетинговите квалифицирани клиенти са метриката на избора. За съжаление, за B2B маркетинга “квалифицираната” част е това, което е толкова трудно да се достигне.

Докато търсачките стават все по-оптимизирани, ние все още нямаме демографски данни, които да използваме, за да таргетираме органично нашата „персона“. За платеното търсене можем да приемем, че нашата аудитория ще “напише” определените ключови думи за това, което предлагаме. Изправени пред тези привидно нерешими въпроси и в дъното на маркетинговата фуния, В2В организациите разчитат повече на партньорите си за препращане, конференции, изходящи продажби и някъде там са социалните медии. Затова когато планирате вашата стратегия, не изключвайте социалните медии. Имаме цел и тя е да оправдаем вашите очаквания до края на това четиво.
Платформите Facebook и LinkedIn предлагат целенасочен и достъпен начин, за да рекламирате на вашата точна аудитория. Социалната мрежа LinkedIn пък предлага супер директен начин на реклама. Става въпрос за Sponsored InMail.

Преди да преминем към ефективността на този формат, нека първо да изясним както е InMail и как работи.
InMail съобщенията в LinkedIn се изпращат директно до други членове на платформата, с които вашият профил не е свързан. Този формат е достъпен само за Premium профили в платформата. Чарът на InMail е в неговата персоналност. Потребителите получават вашето рекламно послание директно в личните си съобщения. Съобщенията излизат само от личен профил, а към този формат е пригоден и безплатен банер, който се появява в дясната страна на съобщението.

InMail на LinkedIn са директен и ефективен начин да достигнете до вашата аудитория в В2В сектора. А сега ще разгледаме и механизмите на самия формат:

1. Таргетиране
Форматът предлага няколко опции за таргетиране. Можете да таргетирате аудиторията си по посетени страници. При таргетиране можете да използвате и списък, който е директно от вашия CRM или по демографски признак от LinkedIn данните.

2. Сегментиране
Таргетирането е безполезно, ако не сегментирате аудиторията си. Не забравяйте, че спонсорираните InMail-и са лични и директни съобщения. Затова когато филтрирате аудиторията си, нека това да бъде вертикално плюс персона. Какво означава това? Тук ще отворим малки скоби и ще обясним, че вертикалният пазар отговаря на определена нужда от голямото разнообразия на отрасли. Той е тясно специализиран. Ето защо, когато изпълнявате тази функция на InMail не забравяйте, че привличате всяка персона във вашия акаунт по различен начин и всеки един от тях има различна нужда и изисква уникално послание. За ваше щастие Sponsored InMail опцията ви позволява да създавате кампания за всяка уникална персона. Вашите съобщения могат да бъдат персонализирани и мащабирани за тази точна персона в тази точна вертикала.

3. Съобщенията
Получаването на правилните съобщения е невъзможно, без сегментирането да е говорило по-горе. Но за да бъде точно вашето послание, то трябва да отговаря на определени критерии:

  • Ясно поставена тема на съобщението
  • Въведение
  • Етикет за персоналност
  • Излагане на повода за съобщението
  • Заключение
  • Извод
  • Чист призив за действие

Забележка: Вземете предвид, че вашите персони не могат да отговорят на Вашето съобщение, затова е хубаво да оставите и данните си за контакт.

Когато създавате InMail кампания се оставете на по-простата и по-директна комуникация. LinkedIn е платформа, в която потребителите ѝ искат да виждат конкретна информация, предадена по стегнат и ефективен за тях начин. Яснотата и директността на In Mail съобщенията помага да бъде привлечено вниманието на получателя.

Ако изграждате комуникационна стратегия за Вашия бизнес или бранд, то с чиста съвест може да се свържете с нас. В2В кампаниите са ни страст и с радост ще настроим честотите се за Вас.

Не се колебайте да ни потърсите! Очакваме Ви!

0 Comments

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*