Как да управляваме клиентите си в интернет?

Маркетинг Автоматизация е новият тренд, който все по-активно започва да се налага и в Югоизточна Европа, макар САЩ и Западна Европа да ползват този инструмент от години.

Маркетинг автоматизацията е тип софтуер, който съдейства да управлявате различните маркетингови информационни потоци, да ги автоматизирате, да ги измерите и по този начин да постигнете по-добра ефективност на работните процеси и да увеличите по-бързо печалбата си. Много хора го оприличават и на следващото поколение CRM системи.

Той включва голям пакет от продукти за маркетинг като:
• уебсайт идентификация и проследяване на посетителите; FB_POST_Marketing-Robot
• е- мейл маркетинг с персонализирани динамични писма;
• оферти за продукти, динамично съдържание уебсайт;
• управление на съдържанието;
• персонализация на рекламни мрежи и послания;
• директни канали за продажба;
• уницирано управление на социални мрежи;
• СМС маркетинг проследяване;
• интеграция с други системи и софтуери;
и редица други.

Какви са ползите?

• Управлява по-качествено контактите ви с потенциални потребители
• Спестява време.
• Позволява достъп до всеки уникален потребител и подобрява таргетирането на Вашето послание
• Съкращава броя на персонала нужен за управление на кампании
• Гарантира редовността на посланията
• Дава детайлни отчети
• Спестява средства
• Дава възможност да управлявате кампаниите си в различни канали
• Лесно е за управление дори от неспециалисти
• Съдейства за изграждане на потребителски персони.
• Уравновесява активностите по продажба и маркетинг
• Подобрява ангажираността на потребителите

За кой е подходящо?

Системите за маркетинг автоматизация са приложими както за малки фирми, предлагащи местни услуги, така и и за корпоративни клиенти, управляващи търговски операции на международните пазари, в В2С и в В2В маркетинга.
– За малки и големи бизнеси;
– За компании с ограничени маркетингови и финансови ресурси;
– За компании, които нямат собствен IT отдел;
– За компании, които търсят на базата на cloud технологии;
– В B2С сегмента в областта на управление на комуникацията с потребителите при електронни магазини;

Какво казва практиката?

• 78% от най-успешните търговци твърдят, че автоматизация на маркетинга е причина за увеличаване на приходите им;
• 75% от фирмите, които използват автоматизация на маркетинга, имат ROI след 12 месеца, 44% след 6 месеца;
• фирми, използващи маркетинг автоматизация генерират два пъти повече потенциални клиенти от фирми, които просто използват софтуер за електронна поща;
• компании, които използват услугата, виждат 10% или по-голямо увеличение на приходите в период от 6 до 9 месеца.

Ако искате повече информация как може да управлявате по-успешно контактите и съдържанието си в интернет, може да се обърнете към нас от „Диджитал Маркетинг Груп“. Като партньор на една от водещите европейски системи за маркетинг автоматизация SalesManago, ние можем да ви предложим ефективни решения за управление на онлайн активите ви.

Защото маркетингът се променя, с него и Вашия бизнес!