The Battle for Programmatic

Каним Ви на Digital Marketing Series I Programmatic – най-горещата тема от света на дигиталния маркетинг

Ако сте маркетинг или бранд мениджър и се лутате в това как да оптимизирате ефекта от Вашата онлайн реклама, Ви каним на 30 януари от 9.30 часа да присъствате на първото събитие от поредицата Digital Marketing Series. В рамките на няколко часа ще представим повече за автоматизираното купуване на реклама, как работи, какви са неговите предимства, недостатъци и кой е най-ефективния начин за ползване. Заедно с наши клиенти и партньори ще покажем примери за успешни кампании, които сме реализирали в България.

Защо избрахме да говорим за програматик реклама

Във време на глобална икономика и нарастващ натиск от конкуренти от цял свят, всяко малко предимство, което можем да си осигурим, има потенциалът да се окаже ключово за успеха на бизнеса ни. Купуването на реклама с PROGRAMMATIC вече промени изцяло лицето на дигиталната реклама по света. А какво се случва у нас?!

В последните години все повече се говори за PROGRAMMATIC реклама и в България. Нашите наблюдения обаче сочат, че като че ли все още българските маркетинг специалисти не се доверяват напълно на автоматизацията при закупуването на рекламни формати.

Темите в семинара

Семинарът е с изключителна практическа насоченост. Ще ви запознаем с това какво е програматик, как работи, какво е необходимо да притежавате, как да организирате рекламните си кампании, така че да имат реален търговски ефект, какви метрики да ползвате.

Нашите партньори от водещият европейски програматик оптимизатор Yieldbird ще разкажат повече за опита си в различни държави в Европа и по света, ще дадат препоръки как да организирате своите международни кампании, и как да оптимизирате процеса на закупуване на онлайн реклама.

Казаното ще бъде подкрепено и от мениджъри в български и международни брандове, които вече са ползвали програматик решения. Те ще разкажат за успешните примери от тяхната практика с екипа на Digital Marketing Group.

 

Лекторите

Лекторите са събитието са специалисти с дългогодишен опит в областта на управлението на маркетинг и дигитални кампании.

  • Наталия Кирилова – стратегическият ум зад Digital Marketing Group
  • Елена Иванова – дигиталният гуру на Digital Marketing group
  • Каролина Крашевска – програматик специалист в Yieldbird
  • Мартин Богданов – управляващ съдружник на Paysera
  • Явор Иванов – създател на Carstory

 

Проекът Digital Marketing Series

Digital Marketing Series е поредица от семинари, която запознава маркетинг и бранд мениджърите с актуални теми от сектора.  Организатор на събитията е Digital Marketing Group, а партньори са водещи български и международни компании.

Като партньори и клиенти на Digital Marketing Group може да направите безлатна регистрация за присъствие на семинара през сайта на събитието:

http://dms.digital-marketing.bg