Как да използваме ефективно Instagram Stories в няколко стъпки?

Как да използваме ефективно Instagram Stories в няколко стъпки?
November 27, 2017 DMG Blogger
Instagram stories

Автор на статията: Ренета Цветанова

Обзалагаме се, че читателят на тази статия има личен Инстаграм профил. Това предположение е на база статистика, която сочи, че потребителите, които използват платформата наброяват 800 милиона. Голяма цифра, а? Може би, защото и твоята баба си е постнала снимка на кафето с #goodmorning.

През август, 2016 г. Instagram пуска нова функция – Instagram Story. Тя ни е позната от Snapchat, като дори съществува духовитият израз „инстаграм  – снапчат за възрастни“.  Накратко, сторитата снимки/клипчета, които имат продължителност от 24 часа в пространството на Instagram, след което изчезват. Те нямат опция за лайкове и никой не може да ти преброи броя коментари или гледания. Всичко се случва по-лично от нормален пост.

А вашият бранд използва ли Инстаграм сторитата? Би трябвало! Има няколко ключови моменти, които правят сторитата умело средство за ефективен дигитален маркетинг. От интеракция с клиентите до демонстрация на нов продукт, сторитата стават все по-важни за цялостния имидж на компаниите. Затова ви представяме няколко идеи, които може да ви помогнат и насочат към правилното използване на:

  1. Промотиране на намаление

Може да се получи доста добре, ако използвате отделните сторита за слайдване. Така ще имате цялостна концепция, която увлича потенциалните клиенти по интересен начин и като в игра. Звучи малко объркващо, но всъщност работи доста добре. Просто качвате няколко снимки, чиято цел е примерно представяне на даден продукт. С други думи всяка снимка може да съдържа по една дума, а накрая да се предаде един общ смисъл. Изглежда свежо и иновативно. Друго нещо, което може да направите, е да предоставите промо код. Така ще обострите вниманието на публиката си и евентуално ще достигнете до реална продажба.

  1. Мислете индивидуално

Приложете всичко индивидуално за бранда ви върху снимките за „историята“, която създавате. Направете го с ваш почерк. По този начин си гарантирате, че то ще стане разпознаваемо и хората ще правят положителни асоциации за вашия бранд и бизнес.

  1. Поканете гости

Правейки това, ще имате доста разнообразен контент, ще разчупите обикновените си сторита и вашата публика винаги ще се връща за още. Мислете извън установените рамки. Бъдете смели, като започнете със сторита тип „day-in-life” на член от екипа ви, партньор, инфлуенсър или известна личност. Последното е най-разпорстранено не само в Инстаграм, но и в другите социални мрежи.

  1. Фийдбек

Сторитата са подходящи за poll функцията (гласуване). Така ще покажете колко важно е мнението на клиентите ви за вас, а и ще получите обратна връзка. Включете възможността за директни съобщения. Така ще ангажирате публиката си и тя ще бъде все по-разположена да закупи продукта ви или да ползва услугата, която предлагате.

  1. Вдъхновявайте

Вашите последователи се нуждаят от мотивация, вдъхновение, дори и от морална подкрепа. Това е един вид „разтоварване“ от обичайните постове и сторита. Много брандове вече хванаха този тренд, който работи изключително добре в Инстаграм.

  1. Сторита тип „От кухнята“

Готиното на сторитата е, че те не трябва да бъдат перфектно издържани от естетическа гледна точка. Спонтаността играе важна роля. Целта на този тип постове е да покажат нещата „зад кадър“. Именно така ще добиете плътност в цялостната си визия.

  1. Инстаграм Сторита > Снапчат

Най-голямото предимство на Инстаграм сторитата е възможността да тагвате и да включвате линкове чрез “swipe up” функцията. Хелп центърът на Инстаграм показва, че опцията за линкове към сторитата все още се тества, като е приложима само за профили с минимум 10 000 последователи. Също така, може да насочите последователите си към вашето био за допълнителна информация. Начините да пренасочите и предизвикате повече трафик към официалния ви сайт са много.

  1. Тествайте продукта/услугата си във видео на стори

Направете нещо като „тестдрайв“ на вашия продукт/услуга. Продайте го. Тук трябва да вложите находчивост и да измислите как по-креативно да представите това, което правите, в най-добрата му светлина. Накарайте аудиторията си да желае това, което продавате. Направете го атрактивно.

  1. Бъди част от общността

Доста успешна техника е да сте част от общнсотта на това, с което се занимавате. Покажете загриженост към идеята, зад която заставате. Може да сложите снимки или клипчета на хора, които също споделят вашите възгледи.

10. Чествайте

Забавен начин да разнообразите сторитата си е като използвате хаштаг за определен празник. Ако някой от трендовете на хаштаговете за различни чествания се връзва с вашия облик на бранда, то може да ги направите като част от вашето стори.

Ако у вас възникват някакви въпроси, ние от Digital Marketing Group с удоволствие ще отговорим на тях на по чаша кафе. Не се колебайте да се свържете с нас.

0 Comments

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

17 − thirteen =