Някои промени в Instagram и как ще се отразят на брандовете

Някои промени в Instagram и как ще се отразят на брандовете
August 31, 2018 DMG Blogger
Instagram промени

След като тази седмица социалната платформа Instagram обяви някои нови ъпдейти, седнахме да помислим как те ще се отразят на рекламодателите и брандовете ползващи платформата да промотират продуктите си. Поразсъждавахме над два от тях:

„About this Account” или „За този акаунт“

С две думи, в близко бъдеще потребителите на Instagram ще имат достъп до повече информация за редица акаунти, които имат голям брой последователи. До момента няма потвърждение каква точно ще бъде границата, за която ще важи ъпдейта, но по-големите инфлуенсъри в Instagram ще трябва да се замислят. За да научат повече за съответния акаунт, потребителите ще могат да влязат в профила и да потърсят линк „About This Account”. Там ще бъде представена информация кога съответния акаунт е бил създаден, държавата, в която се намира, акаунти със споделени потребители, всички промени в потребителското име през последната година, както и всички активни в момента реклами. Последното вижда ли ви се познато?

Всичко това, според мениджмънта на Instagram, се прави в защита на потребителите и е пряка реакция на скорошните проблеми на социалните медии свързани с публикуването на фалшиви новини. Подобни процеси текат и във Фейсбук. Освен това, потребителите ще имат възможността да съобщят за нередности в публикуваната информация.

Като цяло това е добра новина за брандовете от две гледни точки. На първо място, те ще могат в по-голяма степен да се възползват и да защитят марките си, когато това е необходимо. От друга гледна точка, промяната ще създаде предпоставки и за по-лесен подбор на инфлуенсъри за съответните кампании, поради възможността да се проследят действията им в актуален период от време.

Instagram

Потвърждаване на акаунт в Instagram

Втората промяна, която ще коментираме е свързана с по-висока степен на сигурност в автентичността на даден акаунт. Собствениците на акаунт ще имат по-голяма възможност да потвърдят своята автентичност. Това, в най-голяма степен, се отнася до акаунтите на различни популярни фигури – кино звезди, публични личности и пр., но е особено важно и за глобалните брандове. Всеки от тях ще може да поиска верификация от Instagram, като в края на процедурата ще получи „синя значка“ за верифициран акаунт. Необходимата информация за това ще се състои в потребителско име, пълното име и копия от личната или фирмена документация доказваща въпросната автентичност. Тази информация няма да се споделя публично, но е първа стъпка към нарастващия обществен натиск за верификация на акаунтите в социалните мрежи. От наша гледна точка, това отново е положителна стъпка в полза на брандовете, които по-лесно ще могат да защитят своята марка.

Instagram

Като цяло в момента мнението ни за тези промени в Instagram от гледна точка на рекламодателите е положително. Недоволни могат да останат единствено инфлуенсърите, които донякъде с право, биха се възпротивили на предоставянето на общодостъпна и доста подробна информация за дейността им. Ако вече сте решили, че Instagram е вашето място за реклама и се чудите как да използват напълно възможностите му потърсете ни на welcome@digital-marketing.bg.

0 Comments

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

three + five =